fredag 9 mars 2012

Bröllopsmässan och fredagsmys








Ja sådär på ett ungefär såg det ut på bröllopsmässan som vi var på i söndags. Allt var så fantastiskt sött, utsmyckat, smaskigt och vackert så jag var helt euforisk när vi åkte därifrån. Jag betalade och gick in med inställningen att det skulle bli trevligt att få titta lite utan att nödvändigtvis vilja gifta sig, och kom ut helt övertygad om att jag direkt måste åka hem och planera mitt bröllop!

Lilla, söta Lovisa var med som förste provsmakare (näst efter mig, hennes mamma och en gravid tjej som givetvis såg som vårt yttersta ansvar att smaka oss igenom allt, allt, allt) och den största besvikelsen under vistelsen var att vi kom alldeles försent till modevisningen med alla vackra modeller och brudklänningar. Och inte nog med det, när vi väl kom fram för att se de sista minuterna hamnade vi dessutom bakom en stoooor pelare som liksom skymde sikten så pass att jag inte lyckades ta några bilder på en enda klänning. *muttrar*

Ikväll har jag och Kim bjudit bort oss på middag och vin igen, för andra barnlediga fredagen i rad. Varför fredagsmysa själva när man kan fredagsmysa tillsammans med andra härliga fredagsmysare?!

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer: