torsdag 5 april 2012

Äggmålning och påskmiddag

Vi firade ju påsk en vecka för tidigt som ni kanske vet och på lördagen i förra veckan hade vi påskmiddag för min familj. Jag och Kelly hjälptes åt att baka chokladiga påskcupcakes och jag ägnade eftermiddagen åt att svänga ihop en jäkligt god kycklingpaj med curry och massa grönsaker. Mums!

På söndagen var lilla fröken Kelly ute och lekte med grannbarnen nästan hela dagen. Gud vad jag tycker det är skönt att hon har funnit sig tillrätta bland dem och blivit lite mer självständig! Ja, för min del hade hon ju gärna fått vara liten och i stort behov av sin mamma men för hennes del är det världens viktigaste grej att hon blir självständig och klarar sig i livet. :)

Min kära sambo är barnsligt förtjust i fotboll och håller stenhårt på AIK som givetvis spelade match på söndagen. Han och en kompis satt iförda likadana matchtröjor och gormade i soffan i 90 minuter medan jag och Kelly passade på att måla ägg. Bra kombination tycker jag. :)



Inga kommentarer: