söndag 8 april 2012

Bilmässa och lyxmiddag

Så skönt det är att vara hemma! Att få sova i sin egen säng, att få soffhänga i sin egen soffa, att få laga mat (ja för tro det eller ej, jag tycker det är rätt tråkigt att äta ute) och att bara kunna gå omkring och småplocka lite i lägenheten. Borta bra men hemma bäst, det är ju så man brukar säga... ;)

Men så skönt det var att få vara hemifrån ett par dagar också! Lite semester från verkligheten och bara få unna sig lite lyx. I fredags var vi och bowlade lite med bror och hans flickvän och därefter lyxade vi till det ordentligt och åt på världens dyraste restaurang. Nåja, det finns säkerligen betydligt dyrare restauranger men jag är inte direkt van vid att punga ut med en dryg femhundring när jag och Kim är ute och äter... *s*
Hur eller hur var maten väl värd pengarna. Fantastiskt gott!

Min bror och hans flickvän

Jack Daniels-marinerad biff med guacamole- och fetaoströra, klyftpotatis, rödvinssås och stark cajunsås. Mums!

Vi gick några timmar på bilmässan på Elmia igår innan vi åkte hem. Jag är ingen bilfåne direkt men älskar fina, stylade bilar med massa härligt dunk i. Knäppte hur många bilder som helst och tänkte bara bjuda på lite smakprov. Alla bilder finns att titta på här. :)








Klockan fyra är det träning som gäller och jag har lyckats få med mig Kim. Det är alltid roligare när man har sällskap med sig tycker jag. :) Efter det kommer min efterlängtade, vackra och alldeles underbara Kelly hem för ännu en härlig mammavecka. <3
Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer: