torsdag 12 april 2012

Idag är ingen vanlig dag...

Nej, verkligen inte. Idag fyller nämligen världens bästa Kim år! :)
Igårkväll satt jag och Kelly instängda på hennes rum och pysslade, pysslade och pysslade ihop lite fina födelsedagskort. Jag har beställt en AIK-tröja till honom som inte kommit hem än så det blev inga presenter just idag. Men födelsedagssång, kaffe på sängen, tända ljus och kramar fick han i alla fall idag på morgonen innan jag skjutsade Kelly till dagis.
Tänka sig att folk faktiskt frivilligt betalar närmare 700 spänn för en helt vanlig t-shirt. ;)

Min mamma fyller år i morgon så då ska vi hem till dom och dubbelfira de blivande gamlingarna. ;) Jag har åtagit mig uppdraget att baka macarons, Key Lime Pie och ananaspaj till kalaset och nja, det känns faktiskt inte ett dugg jobbigt att behöva genomlida detta arbete idag. ;)

Idag fyller dessutom världens bästa Gabriel hela sju år! Kelly är bjuden på kalas hos honom på lördag så det blir mycket firande i helgen. :)

Kelly kommer hem vid två och ikväll ska vi äta lite lyxmiddag för att fira min underbara sambo. Dagen är rätt fullbokad och jag börjar få huvudvärk. Kaffe? Ja!
Ha en härlig torsdag!

Man skulle nästan (men bara nästan) kunna tro att jag försökt mig på det där med scrapbooking innan va? *fnissar*
Finaste flickan signerar födelsedagskort innan vi ger oss in i sovrummet och väcker Kim med skönsång.
Har jag berättat att Kelly har börjat skriva? Sitt namn kan hon utan problem numera och vad gör väl det att övriga ord blir lite omkastade, bak&framvända och felstavade?! :)
Sötaste, yrvakna Kim - mannen i mitt liv. <3

1 kommentar:

Kultjej sa...

Det var ju ett jättefint kort du har gjort! Du ska få komma till mig nån dag och göra vad du vill i mitt rum! :))