tisdag 14 augusti 2012

Dom där nätterna alltså...

De senaste veckorna har jag sovit så otroligt illa, vaknat slutkörd på morgonen med ont i hela kroppen och bortdomnade kroppsdelar. Mindre skönt måste jag säga...
Inatt hann jag i stort sett bara somna till innan Kim började vråla om att det rörde sig i taket. Hmpf.... Nåja, jag måste väl erkänna att när jag i sömnen slog upp ögonen helt yrvaken och undrade vad fasen som hände, så tyckte jag mig också se något som rörde sig i taket. Trevligt...
När vi efter mycket om och men lyckades somna om med lampan tänd, tog det inte lång tid förrän jag återigen blev väckt. Den här gången för att Kim vräkte sig över mig med sitt täcke utfällt som ett stort segel och mumlade om att han måste skydda mig. Tack........ liksom.

Idag är jag alltså en smula utmattad. Och ganska så tjurig faktiskt. Med halsont och en begynnande förkylning. Måste bota mig med lite bullbak och fika tror jag! *s*

Här kommer lite bilder från när jag, Kim och Kelly drog till Kalmar slott och lekte en hel dag! :)

 Skattjakt med jycklare
 Prinsessvandring
 Sagostund med den goda fen
 Kelly fick klä ut sig till prinsessa
Den sedvanliga posen ;)


Nu ska jag fräscha upp mig och börja baka lite så jag blir på bättre humör. 
Ha en härlig tisdag!

Inga kommentarer: