måndag 12 november 2012

Min lilla hemlighet

Jag har tidigare skrivit om hur mycket det är som händer och har hänt i mitt liv den senaste tiden. Det är faktiskt mycket som händer i min kropp också just nu - så att säga. Säger den här bilden dig någonting? :)


Jovisst minsann, jag har en liten inneboende i min mage beräknad till den 5 maj! Hur mysigt som helst! :)
Men jag måste erkänna att jag nog inte känt mig så mysig under ganska lång tid. Under VFU:n mådde jag som allra sämst, även om jag inte kräktes så mådde jag otroligt illa vissa dagar och tröttheten höll på att knäcka mig.
Morgonkaffet (kaffet överhuvudtaget) är ett minne blott eftersom det av någon anledning plötsligt började smaka cigarettfimp. Inte för att jag smakat på en sådan men ja... fimp! Så under flera veckor hade jag huvudvärk innan kroppen vant sig av vid det regelbundna koffeinmissbrukandet... *s*
Nu som först, i v. 15, har kaffesuget kommit tillbaka litegrann. Thank you Lord!

Min kropp verkar tro att jag väntar tvillingar med tanke på hur mycket jag svullnat om magen redan. Fast bevisligen är det ju "bara" en där inne. ;) Snart dags att köpa jeans med den sexiga jättemudden så att säga... Tur det finns snygga sådana! :)

Efter inskrivningen på mvc fick jag order om att börja äta järn direkt och det har verkligen gett resultat! Thank God for the järn alltså. :)

Jag har svårt att gå längre promenader redan, foglossningen har redan börjat jävlas med mig... Men trots de där negativa bieffekterna av att vara kroppslig hyresvärd så är det ju hur härligt som helst! Tänk... JAG som tvåbarnsmamma. Hur sjukt är inte det liksom?! :D

Inga kommentarer: