torsdag 1 november 2012

Snart så händer det!

Idag är det den första november! Alltså, bara en månad kvar till december. En endaste månad kvar tills det känns okej att börja plocka fram julpyntet! Tjohoo! :)
Jag började fira in julen lite smått för flera veckor sedan, med glögg, pepparkakor, tomtegröt, skinkmackor och julskum. Fast det är ju fortfarande för tidigt att plocka fram alla härliga grejer som ligger nerpackade ute i förrådet... Men snart så! :)

Just nu är vi ju för den delen mitt i Halloween-firandet. Jag har pyntat vårt hem med pumpor och orangea blommor men där tog det stopp. Vi bor ju i Sverige för tusan så någon måtta måste det väl ändå vara på pyntandet?! *LillaLandetLagom* 
(fast jag måste väl ändå erkänna att jag hade pyntat betydligt mer om jag haft tid och motivation...)

Den här veckan har jag mest ägnat åt plugg. Det behövs verkligen för jag har en tendens att inte ta mitt ansvar när motivationen tryter. Så idag ska här beställas böcker och lääääääsas. *mindrekul* Fast bara i några timmar för sen tar jag med mig min kära syster in till Oskarshamn för att handla Halloween-prylar och mat inför morgondagens Halloweenfest. :)

Ha en fantastisk torsdag, för snart är det helg! :)


Inga kommentarer: